Search
  • piret

Immuunsüsteemi tugevdamise meditatsioon





Asend: istu joogaasendis (lihtne poos), tõmba kukal kergelt taha ja üles (kaelalukk). Silmad on kinni ja fookus kulmudevahelises punktis.

Kõverda vasak käsi ning vii sõrmed Surya mudrasse (pöial ja sõrmuse sõrm on koos), peopesa on suunatud etepoole. Parema käe nimetissõrmega sulge parem ninasõõre.

Hingamine: tulehingamine

Aeg: 3-5 min (kui soovid meditatsiooni praktiseerida pikema aja vältel 40 - 90 päeva, siis võid pikendada meditatsiooni aega tasapisi kuni 31 minutini; iga päev võid lisada juurde 1 minuti)



Lõpus: Vii käed sõrmseongusse ning tõsta need südamekeskusega samale kõrgusele (harknäärme piirkond). Hinga sisse ja hoia hing sees nii kaua, kuni on mugav ning püüa käsi lahti kiskuda. Hinga välja. Korda sama veel 3x.


Pärast väljahingamist ole mõned minutid iseendaga vaikuses ja rahus ning vajadusel hinga läbi südame sisse ja välja, lõdvestades südamepiirkonna.


18 views0 comments

Recent Posts

See All