Search

Rahuliku südame meditatsioon




Rahuliku südame meditatsioon

See rahustav meditatsioon leevendab ärevust, teeb pea selgeks, muudab meid rahulikuks ja aitab liikuda energial südame piirkonda.


Asend: Istu maas ristatud jalgadega asendis või siis toolil sirge seljaga, tallad maas. Tõsta/ava rindkere ning tõmba kukal kergelt taha ja üles (kaelalukk, ). Aseta vasak käsi rindkere keskele. Peopesa vastu rinda, sõrmed on maapinnaga paralleelselt ning suunatud paremale.


Parem käsi on Gyan Mudras (nimetissõrm ja pöial on koos). Tõsta parem käsi, peopesa on suunatud ettepoole.Küünarnukk on lõdvestunult külje lähedal, küünarvars on maapinnaga risti.


Silmad: sulge silmad täiesti või vaata otse ettepoole, silmad 1/10 avatud.


Hingamine: hinga aeglaselt ja sügavalt läbi mõlema ninasõõrme sisse, hoia hing sees ja tõsta rindkere ülespoole. Hoia hing sees nii kaua kui võimalik. Seejärel hinga sujuvalt ja täielikult välja ning hoia hing väljas nii kaua, kui võimalik. Seejärel hinga uuesti siise, hoia hing sees nii kaua, kui võimalik ja uuesti hinga välja ning hoia hing väljas nii kaua, kui võimalik. Jälgi seda, et rindkere alla ei vajuks ega diafragmat kokku ei suruks. Ole teadlik igast hingetõmbest.


Aeg: 3-31 min


Lõpetuseks: hinga 3 korda tugevalt sisse ja välja. Lõdvestu.


See asend ja hingamine koos muudab meid väga rahulikuks. Kui seda meditatsiooni pikema aja vältel praktiseerida, siis kogeme väga selgeid taipamisi ning selgust selle kohta, millised on meie suhted iseenda ja teistega. Kui oled vahel ärritunud tööl või isiklikes suhetes, istu selles meditatsioonis 3–15 minutit, enne kui otsustad, kuidas tegutseda. Füüsilisel tasandil tugevdab see meditatsioon kopse ja südant.


Rahuliku südame meditatsioon on ideaalne algajatele; muudab meie teadlikkust hingamisest ning puhastab ka kopsu. Hinge sees või väljas hoidmise ajal, ei tohiks sealjuures hingeldama hakata, Hoia hinge sees ja väljas nii kaua, kuni see on sulle mugav.



19 views0 comments

Recent Posts

See All