Search

SEEDESÜSTEEMI REGULEERIMISE MEDITATSIOON (VATSKAR DHOUTI KRIYA)

Seda lihtsat, aga tõhusat meditatsiooni tohib teha ainult tühja kõhuga. Kui praktiseerid meditatsiooni 1-2x päevas, hoiad ainevahetuse korras ja seedesüsteemi hea tervise juures. Võid kasutada ühte neist variantidest - milline sulle endale rohkem meeldib ja tundub just sulle õige olevat. Enne meditatsiooni võid juua klaasi toasooja vett.


I VARIANT

Istu sirge seljaga kas põrandal ristatud jalgadega asendis või toolil (jalalabad korralikult maas).

Ava suu O-kujuliselt ning hinga sisse kiirelt väikeste lonksude haaval, täida end õhuga maksimaalselt.

Sulge suu, hoia hing sees ja hakka tegema intensiivseid ringe keha keskosaga(seedesüsteemi massaaž). Kui ei jaksa enam hinge sees hoida, siis too keha paigale (selg sirge) ning väga aeglaselt hinga läbi nina välja.

Korda sama veel 2x.

Lõpus istu mõned minutid suletud silmadega ja lihtsalt ole iseendaga.


II VARIANT

Istu sirge seljaga kas põrandal ristatud jalgadega asendis või toolil (jalalabad korralikult maas).

Ava suu O-kujuliselt ning hinga sisse kiirelt väikeste lonksude haaval, täida end õhuga maksimaalselt.

Sulge suu, hoia hing sees ja hakka tegema intensiivseid ringe keha keskosaga(seedesüsteemi massaaž). Kui tunned, et jaksad veel 50% hinge sees hoida, siis tule korraks keskmisesse asendisse ja vaheta suunda.

Kui ei jaksa enam hinge sees hoida, siis too keha paigale (selg sirge) ning väga aeglaselt hinga läbi nina välja.

Korda sama veel 2x.

Lõpus istu mõned minutid suletud silmadega ja lihtsalt ole iseendaga.








37 views0 comments

Recent Posts

See All